ד”ר רמי בן-ישי הוא יועץ ארגוני בכיר עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנים, בניהול, בייעוץ, בהוראה ובתכניות פיתוח מנהלים בחברות ובמוסדות אקדמיים, בישראל ובחו”ל.

רמי עזר עד כה לעשרות ארגונים ופרויקטים לצלוח תהליכי שינוי; לייצר סינרגיה במיזוגים ורכישות; לשפר יחסי גומלין קו- מטה, בין מחלקות פיתוח – ייצור- שיווק – מכירות – גביה; לשפר את חווית השירות ללקוח.

הספרים שלי

Organizational Synergy

This book is a practical, methodic and user friendly tool. It helps to smoothly assimilate the language of synergy in the organization in general, and no less so during specific conflicts. Blank pages in the exercises section link the reader with the book’s content: they help integrate between the reader and the reality currently being experienced in the organization. For me, they served as a bridge between theory and practice. In clear professional language, Rami shares the secrets of organizational synergy. Applying its tools and working methods lets you: • Turn your company into a leader in its field • Link “the stars” to productive teams • Reinforce connections between your organization’s managers and employees • Correctly bridge between technological changes and your organization’s structure and employees • Improve the customer service experience • Enhance satisfaction, engagement, and retainment of employees, clients, managers and shareholders This book is a must-read for every manager, entrepreneur, business owner and organizational consultant who wants to profit and be a winner in our current reality.

סינרגיה אירגונית

  • העובדים והמנהלים לא מסתדרים ביניהם?
  • לקוחות ופרויקטים נופלים בין הכיסאות?
  • מעוניינים להגדיל את הכנסות החברה בעצמכם?
  • עומדים בפני מיזוג, רכישה או שינוי, ורוצים לצלוח אותו בשלום?
  • מרגישים שיכולתם להשיג יותר על ידי שיפור שיתופי הפעולה?
אם כך, הספר הזה נועד עבורכם. בשפה מקצועית וברורה, מגלה לכם ד"ר רמי בן־ישי את סודות הסינרגיה הארגונית – הכלים ותהליכי העבודה שיאפשרו לכם:
  • להפוך את החברה שלכם לחברה מובילה
  • לחזק את הקשר בין העובדים והמנהלים בארגון
  • "לתווך" נכון בין השינויים הטכנולוגיים למבנה הארגוני ולעובדים
  • לשפר את חוויית השירות ללקוחות
  • לשפר את שביעות הרצון ושימור העובדים, הלקוחות, המנהלים ובעלי המניות.
ספר חובה לכל מנהל, יזם, בעל עסק ויועץ לארגונים, שרוצה להרוויח ולנצח במציאות העכשווית.