שמי אסתי ויסמן ואני מורה לחינוך מיוחד ומרפאה אלטרנטיבית.

תמיד ידעתי שאני רוצה ליצור שינוי בחיי אנשים ולאפשר להם להיות כל מה שהם יכולים להיות.

על כן, לאחר שהשתחררתי מהצבא, הוצאתי תואר ראשון במדעי ההתנהגות, תוך התמקדות בפסיכולוגיה ובהמשך הוצאתי גם תעודת הוראה כמורה מוסמכת בכירה לחינוך המיוחד. לאחר שבמשך מספר שנים עבדתי כמורת שילוב (בעיקר עם ילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז), מצאתי שבעבודה יש לי פחות מדי מקום להביע את עצמי ולהשפיע על הילדים ויותר מדי בירוקרטיה וניירת והחלטתי לחפש דרך אחרת ליצירת שינוי אצל תלמידיי.

דרך חיפושיי מצאתי את הציור האינטואיטיבי, גיליתי שזו דרך אחרת ושונה ליצור שינוי אצל ילדים בכלל ואצל ילדים עם הפרעות קשב וריכוז בפרט. במקביל, לקחתי חלק בסדנת ציור אינטואיטיבי, ששינתה אותי.

בהמשך, התנסיתי גם בהדרכת מבוגרים בציור האינטואיטיבי וגיליתי את היכולת ליצור שינוי וריפוי אצל כל אחד, באמצעות העקרונות העומדים בבסיס השיטה הזו. בשלב מאוחר יותר הוספתי להכשרתי כמדריכת ציור אינוטואיטיבי גם הכשרה כמטפלת בכתיבה אינטואיטיבית.

זמן קצר לאחר מכן, גיליתי במקרה את שיטת הטיפול בתטא הילינג. ראשית כמטופלת ומשחוויתי את הצלחתו והשפעותיו, החלטתי להוסיף את השיטה הזו לארגז הכלים שלי ולהפוך למטפלת תטא הילינג בעצמי.

אני חשה זכות גדולה להשתמש בכל הידע שברשותי, הן הפסיכולוגי והן – האינטואיטיבי, יחד עם כלים רבים ונוספים שרכשתי לאורך הדרך, כגון: קלפי מודעות, דמיון מודרך, רייקי ועוד, בכדי לסייע למטופלי. כלים אלו נותנים לי הנאה וסיפוק אישי- כשאני מטפלת באחרים ,אני חווה את שמחתם כשהם מגיעים לתובנות על עצמם וכאשר הם מצליחים לשנות וליצור מחדש את חייהם בדרך שלהם.

כתיבת ספרים מבחינתי היא כלי לביטוי הידע שברשותי, בכדי שגם אחרים, ילדים ומבוגרים, יוכלו להנות ממנו.

הספרים שלי

Children’s books: The Third Boy

Does your child avoid trying new things because of the fear of being hurt or failing? 

Or could it be because none of your child’s friends have tried that new activity yet? 

This book tells the story of one little boy, part of a paper-cut chain, who dreams of leaving the chain and testing out all the things he sees from where he is draped on the wall, even though none of his paper-cut friends has ever done that. 

The influence of social pressure, the fear of being hurt, and being scared to tackle the irregular or non-standard, cause the little boy to give up on his dream. 

Until he finally decides to stop listening to everyone else and instead, heed his heart. He leaves the paper chain, and sets out on an adventure in the children’s playroom. 

This adventure story is especially suited to parents reading to children, and interested in reinforcing the child’s self-confidence. The story presents the fear and deliberations which our environment tends to reflect to the child before the child is able to make choices and take a step in a new direction. 

[...]