האם כדאי לי לפרסם באמזון? - סיפור פשוט - הבית לסופרים עצמאיים

האם כדאי לי לפרסם באמזון?

אתמול ברוך שאל אותנו: כדאי לי לפרסם באמזון? זו שאלה נפוצה, הגיונית, רבים שואלים אותה לכן נרחיב עליה.

כדאי הוא מושג מתעתע, ממש כמו “האם ארטיק מאגנום ב-15 ש”ח זה יקר?”

השאלה כדאי למי, מתי ומה ההקשר.

אז מהם השיקולים?

מה המטרה שלך בפרסום הספר?

  • להגיע לקהל בינלאומי, כחלק מהעסק שלך?
  • להגשים חלום ולתת ידע או סיפור יפה לעולם?
  • להפיץ סיפור ילדים ולהשפיע על ילדים בכל העולם?

לפי המטרה ניתן לבחור האם פרסום באמזון מתאים לך.

מה התקציב שלך?

אם כתבת באנגלית הרווחת הרבה, כי יש לבצע רק עריכה (בדומה לספר בעברית).

אם כתבת בעברית, צריך לתרגם ולערוך. יש לקחת בחשבון שתרגום עשוי להיות עלות כבדה מאד.

אחרי שלב התרגום והעריכה, אמזון זולה בהרבה מהוצאות הספרים הנפוצות בארץ.

אנחנו מציעים פתרון זול משמעותית למי שמבין שכ-100 עותקים עשויים להספיק לו בשלב ראשון.

מי עושה שיווק?

מצחיק אותי לראות בקבוצות פייסבוק אזהרה מאמזון כי יש שם תחרות גדולה.

זה נכון, אבל למה זה מצחיק אותי?

כי אפשר לחשוב שבארץ חסרים ספרים ומכירות הספר נעשות בקלילות.

אינטרסנטים שונים מציגים כאילו שבארץ ספר יוכנס לחנויות וזהו – המשימה הושלמה.

בפועל ללא שיווק מאסיבי מצד הסופר כלום לא יזוז, חוץ מעשרות אלפי שקלים מכיס הסופר לכיס ההוצאה והמפיץ.

להרוויח הרבה ממכירת ספרים ישירה, קשה גם בארץ וגם באמזון.

אם ננסה לרכז ולהתמקד שוב בשאלה: האם כדאי לי לפרסם באמזון,

חשוב להבין מה מטרתך בהוצאת הספר.

כשעמית הוציא סידרת ספרים פיננסיים המטרה היתה שהספר יהיה כרטיס ביקור, וגם לחלק אותו בפגישות בחו”ל.

כשסיגלית הוציאה סידרת ספרי פסיפס באמזון המטרה היתה הפצת הידע הייחודי שלה ומכירות משמעותיות בנישה.

לשמחתנו אנו משיגים את שתי המטרות.

מהי המטרה שלך?

נשמח לעזור בהתלבטות כדי למצוא עבורך את האופציה המתאימה ביותר לך.

שתפו את הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
הוצאת ספר באמזון

כבר שמעת על הדרך הנכונה להתפרסם באמזון?

31 צעדים פשוטים שיעזרו לכם להצליח

כתבות מעניינות נוספות

איפה אפשר לקנות את הספר שלך

טעות נפוצה אצל סופרים רבים: משקיעים מאמצים בשיווק הספר אבל לא טורחים להקל על הקוראים וליצור אמצעי מכירה קל וזמין לספר

מה הטעם שלך?

מהם החושים שאנחנו מפעילים בזמן קריאת הספר?
שמתי לב, שאם נערב במהלך הכתיבה את כל החושים, נעניק ערך נוסף לסיפור שלנו וכמובן לקוראים.
אני מציע, שבכל פרק או סצינה בספר אותו אנו כותבים נהיה מודעים לחושים שלנו ושל הקורא.

כדרך אגב, חלק מהדברים מתאימים מאד גם לספרים מקצועיים המשלבים דוגמאות להסבר והמחשה.

תודה שהורדת את המדריך!​ הוא כבר בדרך אליך במייל

רוצה לדעת כמה עולה להוציא ספר לאור?

הכנו עבורך סרטון שמסביר זאת, תהנו!