שאלות ותשובות

מה זה ספר דיגיטלי?

ספר דיגיטלי הוא קובץ, הנקרא במכשיר אלקטרוני. בניגוד לספר מודפס, ספר דיגיטלי באמזון אינו ניתן להעברה ונמצא תמיד בחשבונו של הרוכש. אפשר לקרוא ספר דיגיטלי במכשירים שונים כמו קינדל, אייפד, טלפון נייד חכם או מחשב. בין יתרונותיו – ניתן לשנות במהירות וללא עלויות מחיר, כריכה וכל תוכן שהוא. חסכון בעלויות, נגישות (מכל מקום בעולם בו יש אינטרנט), אינו מתבלה, ניתן לסמן בקלות מקומות בספר או לבצע חיפוש.


 

למה לפרסם באמזון?

אמזון היא חנות הספרים המקוונת הגדולה בעולם, מבקרים בה וקונים דרכה מיליוני אנשים מדי יום. היא מאפשרת לסופרים המפרסמים בה לקבל ישירות אליהם את התמלוגים מהספרים שלהם ונותנת במה מצויינת לכל אדם שכתב ספר לפרסם ולחשוף את הספר שלו לעולם כולו. זו הדרך שלך להיות סופר בינלאומי. זה יכול לייצר לך הכנסות נוספות, אוטוריטה בינלאומית ויכולת להפיץ את הבשורה שלך לעולם.


 

כמה עולה להוציא ספר לאור?

ניתן לעשות הכל לבד ללא עלות. אנחנו בסיפור פשוט נשמח לעזור לך לקצר את הזמן ולשתף אותך בנסיון הרב שלנו. יש לנו מגוון שירותים במחירים שונים שיעזרו לך להוציא ספר דיגיטלי, החל מהוצאת ספר דיגיטלי ועד ליווי בתהליך ההוצאה. השאלה כמה עולה להוציא ספר לאור תלויה במגוון האופציות הרחב העומד בפניכם ונשמח לעזור לכם בתהליך הבחירה.


 

למה שלא אעשה לבד?

אמזון אמנם מאפשרת לכל סופר לפרסם את ספרו לבד, אבל הדבר מחייב ידע והבנת החוקים והכללים. לא כל סופר מצוייד בידע טכנולוגי או זמן הדרוש לצורך העניין. לנו יש נסיון מעשרות הספרים שפרסמנו באמזון, שלנו ושל לקוחותינו, ונוכל לעשות עבורך את השירות הזה בצורה הטובה ביותר שאנו יודעים יחד עם עזרה בתחום קידום ספרים.


 

כמה מכירות יהיו לי?

אי אפשר לדעת. זאת יקבע רק הקהל, ואין שום דרך לדעת אם הספר שכתבת במאמץ רב יהיה רב מכר או לא.


 

למה לפרסם רק באמזון?

האמת שיש עוד רשתות המוכרות ספרים דיגיטליים ברשת, כמו Barnes & NobleSmashwords ועוד. מנסיוננו ומנסיון אלפי סופרים אחרים בעולם, כיום אמזון היא המקור העיקרי של מכירת ספרים דיגיטליים. ניתן לשים ספר למכירה גם באמזון וגם במקומות אחרים, תחת הגבלות מסויימות מצד אמזון שיש ללמוד היטב מתוך ספר החוקים שלהם.


 

מי מקבל את תמלוגי הספרים שלי?

אתה ורק אתה, לפי החוקים שקבעה אמזון: לספרים שמחירם עד 2.99$ מקבלים 35% מהמחיר, בין 2.99$ ל 9.99$ – 70% מהמחיר. הכסף יגיע בצ'ק ישירות מאמזון אליך.


 

מי איש הקשר שלי בתמיכה?

כל לקוח שמצטרף לשירות תמיכה חודשית יקבל את שם איש הקשר שלו ופרטי ההתקשרות עם הצטרפותו לשירות. היכנס לתוכנית ליווי הסופרים שלנו כדי ללמוד עוד על התהליך.


 

מה הידע שלכם?

מייסדי סיפור פשוט העלו ספרים רבים שלהם לאמזון במגוון תחומים ונישות. במשך השנים גם עזרו ללקוחות רבים להעלות ספרים דיגיטליים שלהם בשביעות רצון גדולה.


 

האם אתם מפרסמים ספרים גם בארץ?

אנחנו בהחלט עושים ספרים מודפסים וספרים דיגיטליים בעברית. נוכל לחבר אותך לאתרי מכירות ספרים דיגיטליים בישראל.


 

אתם עושים רק ספרים דיגיטליים?

לא, אנחנו עוזרים לכל סופר בכל סוג ספר שירצה. באמזון יש מחלקה נפרדת לספרים דיגיטליים ולספרים מודפסים. בהחלט ניתן לשים גם ספר מודפס באמזון והם דואגים להדפסתו במקרה של הזמנה. אין צורך להדפיס מאות עותקים מראש ולאחסן אותם. בישראל אנו עוזרים לסופרים להדפיס ספרים בעברית גם בכמויות קטנות.


 

האם צריך לשלם מיסים גם בארץ?

יש לשאול ולהתייעץ עם רואה חשבון או יועץ מס.

תודה שנרשמת! מדריך מרתק בדרך אליך למייל!

רוצה לדעת כמה עולה להוציא ספר לאור?

הכנו עבורך סרטון שמסביר זאת, תהנו!

רוצים לצאת לאור?

בואו לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים ומרתקים בעולם הספרים

דילוג לתוכן