כל סופר מחפש עוד ערוצים לשווק ולמכור את הספר שלו.

אמזון השיקה לפני מספר חודשים מערכת מעניינת מאד לקידום – AMS.

אלו הם ראשי תיבות של Amazon Marketing Services. 

 

העיקרון דומה לפרסום ממומן בפייסבוק למי שמכיר, אבל יותר ידידותי.

אפשר לפרסם את הספר תוך שימוש במילות מפתח המחברות אותו לספרים אחרים, סופרים אחרים וכל מילת מפתח שרוצים.

לדעתנו הנושא מתאים רק למי שמחיר הספר שלו הוא 2.99$ ומעלה.

הרעיון המרכזי הוא שאם מישהו נמצא באמזון, סימן שרוצה לקנות משהו.

אם כך, נעזור לו למצוא את הספר שהוא מחפש.

 

הפרסום נותן לך אפשרות לבחור עד 1,000 מילים ולקשר אותן לספר שלך.

כן, 1,000 מילים ולא רק 7 כמו שמותר בזמן העלאת הספר.

משלמים רק על קליק, כך שגם רמת הסיכון להוציא הרבה כסף נשלטת על ידך.

אפשר להגדיר תקציב יומי ולהגיע לחשיפה גבוהה מאד לספר שלך, ולהגדיל מכירות.

כשאמזון מרגישה שיש ספר שמוכר יפה ועקבי, היא מתחילה לדחוף אותו ולדוור, כך היא עוזרת להגדיל את המכירות.

המשמעות היא שהפרסום עשוי להשתלם עוד יותר בצמיחת המכירות.

 

במיוחד בשבילך, יצרנו קורס אינטרנטי המלמד צעד אחרי צעד איך מקימים קמפיין פרסום, איך לשלוט בתקציב, איך בוחרים מילות מפתח וכל מה שצריך כדי להגדיל את מכירות הספר שלך.

בונוס לנרשמים: אנחנו נחפש עבורך 200 מילים מדוייקות המתאימות לספר שלך.

פרטים נוספים והרשמה נמצאים כאן

 

מקווה שיעזור לך להגדיל מכירות,

עמית